juliaalundbergg

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av julia lundberg - 17 juli 2012 21:09

Mmmm glass till simpsons och project runway :-P

:-P

Av julia lundberg - 17 juli 2012 19:46

Hej hej nu blir det tv efter städning på rumet ! Det är inte säkert om vi åker i morgon men någon dag åker vi iallafallmn den 25 så blir det ullared med pappa och kanske någon mer ;-)

Här kommet mitt favorit sitat :
Don't cry just say fuck you and smile !:-*
Haha puss:-*

Av julia lundberg - 17 juli 2012 17:13

Hejsan svejsan !
Dom snaka om att bilarna förstör klimatet och att poolarisen ska smälta för att det blir för varmt, men det är fucking inte varm det ät typ 11grader och det blåser mit i sommaren=-O det är inte normalt asså :-\ usch säger jag för jag har typ bara badat i havet en gång undet hella sommaren !!! Asså tur att vi har pool som man kan bada i fasten det inte är 25-30grader ute som är normalt i sverige vi dena tiden på året ! Okej jag fatar att det ska blåsa mer här eftersom jag bor på västkusten med det blåser ju och är kalt och (regnar) typ i hella sverige !! Ååååå vad iriterad man blir asså för sommarlovet är ju snart slut och allt ! Men men vad ska man göra lixom ;-)

Haha kul att ni får läsa mina agritioner om vädret haha B-)
Men i morgon ska vi iväg i några dagar men har ju en ny mobil så vi hörs nog för jag kom fram till att inte sluta blogga ;-)
Puss:-*

Presentation


men hej vad kul att du kollar in mitt namn är julia och jag älskar att träna kampsport och vara med kompisar i denna bloggen kommer du läsa om mitt liv och även få en massa låt och tränings tips:D puss och hoppas ni gillar det :) stäl gärna frågor

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards