juliaalundbergg

Alla inlägg under juni 2012

Av julia lundberg - 27 juni 2012 12:11

godmorgon alla idag så sov jag längre en igår och det är tur. Det är sol ute idag också men det blåser så det är ganska kalt endå :S 

men men vet inte vad jag ska göra idag men imorgon ska jag gå första kursen på mopedkursen, det ska bli jätte roligt fast den håller på i 2 timmar så hoppas man får en paus för annars kommer man typ dö om man har en lektion i 2 timmar hahaha :D nu ska jag byta om ducha och lite sånt så hejdå så ses vi sen :)   

jag o sofie

Av julia lundberg - 26 juni 2012 22:12


a smile can save someone's life, a smile can make someone's day and the smile is worth more than what one of you could ever imagine. so thought of that meet a smile with a smile, it makes more of a what you think it does and I can promise that.


jag skrev det prisis och vet ni vad jag älskar det <3 jag vet att bara ett leende till en annan person kan rädda mycket så lova att täncka på det för min skull för din skull och för allas skull <3

 

   det finns många olika leenden från stora och små <3      

Av julia lundberg - 26 juni 2012 19:03

alla mina djur :)

 

min hamster Roland 

 

katt chivas (men hon har döt men lever kvar )

 

katt oscar

   

kaniner brun:Nina och vit:Jesper

 

fåglar grön:Kiwi och blå:fågelblå

 

jätte många fiskar (inga namn )

 

hund tindra 


det var alla :D


Av julia lundberg - 26 juni 2012 18:01

ett smart sitat från amalia : love is a feeling no choice , jag älskar det sitatet !!

  

  

jag kom på ett också: You are the best feeling ever happened to me <3 sånt är underbar :)


lite blandade bilder från olika tillfällen i mitt liv :)

      

jag och wilma på konfirmationen !

jag och sofia när vi tog kort en dag i skolan till euprojektet i år !  

när jag och cassie hade picknick i 5an !     

när jag sofie och cassie badade i 6/7an !   

alla hjärtansdag för 1-2 år sen !

 

när vi skulle "tatuera" amalia hahaha eller ja måla på amalia i början av 8an !

 

skolavslutnin 2010 med cassie o anna !

 

när vi va på ett äventyrsland och jag sprang i en boll på vattnet !


det var några bilder :D


sen kommer bilder på alla mina djur eftersom det var någon som ville det :)

puss

Av julia lundberg - 26 juni 2012 12:48

hej idag så kanske jajg ska va med sofia på eftermidagen men det är inte riktigt bestämt en , men jag är faxtist inte lika tröt som jag trode jag skulle vara så det är ju bra och något mer som är bra är att det är soligt och varmt och på tisdag ska jag börja med mitt mopedkort jippi :D men nu så ska jag sola sådå säger jag bara  chaoo bella (eller vad man nu säger ;)) hahah nej skratar inte förmycket för ett skrat förlänger livet :D:D  

 

en lite rolig bild men ni vet en bild säger mer en 1000 ord och det stämer på dena bild <3 

puss





Av julia lundberg - 26 juni 2012 06:50

jag vaknade prisis och kunde inte somna om bläääää gissa vem som kommer var tröt sen jo jag och det finns ingen att vara social med för alla sover hahaha roligt.... 

 

den mottsata bilden på hur jag känner mig hehe !

puss


Av julia lundberg - 25 juni 2012 21:10

Just nu så kollar jag på tv :) jag kollar pÅ extrema mammor dom typ får 6åringar att banta det är inte klokt ju :( men puss

Av julia lundberg - 25 juni 2012 17:22

Hej hej tänkte testa deta med mobilblogga och det verkar funka bra fast man kan inte ha några bilder det är synd men men puss och hej :D

Presentation


men hej vad kul att du kollar in mitt namn är julia och jag älskar att träna kampsport och vara med kompisar i denna bloggen kommer du läsa om mitt liv och även få en massa låt och tränings tips:D puss och hoppas ni gillar det :) stäl gärna frågor

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards