juliaalundbergg

Alla inlägg den 12 juni 2012

!

Av julia lundberg - 12 juni 2012 14:50

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer en att jag var på liseberg i går och vann lite daim :D det var helt underbart kul vi var där från kl 15-23 :D vi åkte allt som vi fick åka och när vi gick spökhotelet så fick jag gå längst fram och helt plötsligt så hoppade det fram en man och han flytade sig inte så vi kom inte fram så jag skrek jätte mycket och då viska han i mitt öra "lycka till" fast jag trode han sa pepparrot hahhaahahaha . men vi har skafat en pool nu helt underbart (y) jag tog inte så många bilder för jag glömde kameran men jag får ta några från dom andra :D idag ska i sätta upp poolen och lite så sen vet jag inte riktigt men men ses !!!!!


en bild från sofies blogg :http://sofiewaidringer.blogg.se/ (hon är så sjukt duktig på att ta kort !<3)

 

   

haha söt sofia är ;)<3

   

2 bilder från gotland i sommras <3 föresten sommarlov på torsdag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(L) 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


men hej vad kul att du kollar in mitt namn är julia och jag älskar att träna kampsport och vara med kompisar i denna bloggen kommer du läsa om mitt liv och även få en massa låt och tränings tips:D puss och hoppas ni gillar det :) stäl gärna frågor

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards