juliaalundbergg

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av julia lundberg - 20 juni 2012 21:15

tränigs tips : gör djupa bennböj :)


låttips : drick den länk:http://www.youtube.com/watch?v=ybYqfqHZQ0w   :D:D


 

Av julia lundberg - 20 juni 2012 19:01

hej hej ledsen för dålig uppdatering men först så var vi på universeum och var där till kl 3 typ sen så åkte vi hem och när vi kom hem så var det jätte varmt så då badade jag med mina småsyskon i våran pool i en dryg timme sen så åt vi och så blev klockan redan 7 . nu så sitter jag vid datorn och är inne på facebook och bloggar i min underbara onepice :D:D:D:D:D 

Äntligen så har sommarvärmen komit, man blir så glad när man kollar ut och ser att solen är frame och vet ni vad det är redan 17 grader varmt i poolen och den blir bara varmare !!!! :) 

Vad ska ni göra i sommar då ? :) jag ska bada åka till tysklan troligtvis och sen så ska vi tälta men vet inte vart . jag ska åka till Tyskland med pappa och tälta med mamma eftersom mina föreldrar är skilda och dom har delad vårdnan , det har dom varit sen jag var ca 3 år gamal.


Bilder rån universeum !! :D

                 

puss :D



Av julia lundberg - 20 juni 2012 08:45

nu ska vi äta frukost sen bär det av till Universeum :D jag tar bilder och uppdaterar när jag kommer hem så puss och kram så hörs vi sennare :) <3    




 

bild från gotland (Johans finger kom med ) :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


men hej vad kul att du kollar in mitt namn är julia och jag älskar att träna kampsport och vara med kompisar i denna bloggen kommer du läsa om mitt liv och även få en massa låt och tränings tips:D puss och hoppas ni gillar det :) stäl gärna frågor

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards