juliaalundbergg

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av julia lundberg - 9 juni 2012 21:54

hej hej !

nu är jag hemma hos pappa :D jag är jätte tröt ,blääääää men i morgon så ska jag och pappa fixa med min moppe så hoppas att det blir fint väder :)) efter det så ska vi på dop så ska ta några bilder där sen ska jag ta en bild på min mopped ;) men men hörs i morgon så puss på er eller något sånt :=) 

 

Av julia lundberg - 9 juni 2012 12:00

förlåt för dålig uppdatering igår men jag hade inte tid först skolan sen kom Jaakko från Finland så var jag med dom så jag han lixom inte med hoppas ni förstår :)

idag så ska jag först ut och åka båt med jaakko kenny och amalia sen så ska jag och pappa åka och köpa en dopprisent för jag ska på dop i mon till min kusin som heter : Naomi :) men får se om det blir så bra uppdatering i helgen ska försöka jag lovar men får se om jag hinner :D


låt: alla vill till himelen men få vill ju dö länk: http://www.youtube.com/watch?v=Hv759wmsSFk 

träningstips : stretcha efter varje träningspass fasten du inte tror det behövs !

  jaakko är han med kepsen ;) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


men hej vad kul att du kollar in mitt namn är julia och jag älskar att träna kampsport och vara med kompisar i denna bloggen kommer du läsa om mitt liv och även få en massa låt och tränings tips:D puss och hoppas ni gillar det :) stäl gärna frågor

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards