juliaalundbergg

Alla inlägg under juni 2012

Av julia lundberg - 4 juni 2012 20:16

jag passar världens underbaraste brorsdoter : Nicki hon är så go jag älskar henne så mycket , hon är en del av mig asså typ när hon föddes så blev allt ljust och det är redan 7 månader sedan så snart är hon en stor tjej på 1 år puss till henne   


 bilden är från i julas när hon var en liten tomtemor   

Av julia lundberg - 4 juni 2012 18:54

svarar på frågorna ikväll !

ville bara säga det :D 

Av julia lundberg - 4 juni 2012 17:49

Frågestund haha   ,

fråga på bara om vad som hälst !!! :D   

Av julia lundberg - 4 juni 2012 15:15

Idag så harjag inte gjort så mycket mer än att varit i skolan ochså har jag lovat mamma att hjälpa henne med några grejor och så men hade tänkt att börja med dagenslåt och träninstips så här kommer dagens ! 


låt : "Dansa Pausa" länk: http://www.youtube.com/watch?v=Sk9MSeE1l80 


träningstips : man ska alltid ha bra hålning när man gör "benböj" för annars kan man förstöra ryggen !

     

bild från när jag var med i eu-projektet i skolan :D




Av julia lundberg - 4 juni 2012 15:02

Deta är min nya blogg ! jag kommer skriva om allt från min träning och tränigstips till en helt vanlig dag så ja läs och ha kul    

 en bild från konfirmationen på mig sofia amalia och johanna   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


men hej vad kul att du kollar in mitt namn är julia och jag älskar att träna kampsport och vara med kompisar i denna bloggen kommer du läsa om mitt liv och även få en massa låt och tränings tips:D puss och hoppas ni gillar det :) stäl gärna frågor

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards