juliaalundbergg

Alla inlägg under juni 2012

Av julia lundberg - 7 juni 2012 15:09

först måste jag säga att jag är superglad för att vi har hittat min hamster och den lever , jippi :D 

Timbuktu var grym igår ladar upp fotona sen för just nu är jag med Cassie och vi spelar kubbe HAHAH ! jag var skit tröt i skolan idag för att vi kom hem så sent igår men som tur var va det bara chiliga lektioner eftersom vi snart slutar ! länktar till den 14 juni och något annat kul är att en kille från Finland som heter Jaakko kommer och hällsar på imorgon och stanar i 10 dagar vi lärde käna honom genom eu-projektet :)


Nu ska jag och Cassie chila och ta en runda till med kubbe får se vad vi gör sen :)  


   jag och Cassie    

Av julia lundberg - 6 juni 2012 13:56

Nu kommer dagens träningstips och låt :D


Träningstips = Nu kommer ett tränigstips till alla kampsportare som tränar bjj eller sw : ligg aldrig plat på rygg lig heldre på sidan och reser aldrig med böjd rygg utan explosivt med rakrygg så går det lättare !! :)


Dadens låt = We are young , Länk :http://www.youtube.com/watch?v=N8zslGAqy5k     


har jag bra tips ?  


   




Av julia lundberg - 6 juni 2012 13:08

idag är jag glad för att vi ska åka och kolla på Timbaktu och för att man fick träfa en dell av släkten när man var ute på Klädesholmen på "Silensdag" som vi kallar det ! :) men sen är jag ledsen för att min bror stängde inte hamsterburen riktigt så min hamster är borta och troligtvis död :,( jag blev jätte ledsen när jag fick reda på det !!!!!   men mina små syskon var så söta och sa : Julia det är okej mamma kommer köpa en ny hamster till dig , hahah va guliga dom är .men inget kan ersätta honom .många pussar och kramar till honom !! <3 


RIP!

   jag och min hamster :) puss älskar dig <3<3

Av julia lundberg - 5 juni 2012 22:29

Hej bytar länk med sofie hon är en grymt sött tjej som är grym på att ta kort :D kolla hennes blogg !

Länk : http://sofiewaidringer.blogg.se/   



       några bilder på henne och en bild som hon har tagit (mitten bilden )   



Av julia lundberg - 5 juni 2012 21:37

vad tycker ni om dom "nya" svenska sedlarna och mynten som ska komma då ? själv tycker jag att 20-lappen är finnast med Sveriges bästa förfatare  Astrid Lindgren    och mynten är ju bara almänt tråkiga tycker jag då men men.....

Dom nya eller gamla ? 

Just nu så sitter jag bara och kollar på tv ,lite tråkigt kanske :S


   

20=astrid lindgren

50=evert taub

100=greta garbo

200=ingmar bergman 

500=birgitta nilsson

1000=dag hammarskjöld

Av julia lundberg - 5 juni 2012 18:05

jag kom prisis på att vi är lediga från skolan i morgon för det är nationaldagen även kalad silensdag i morgon , det är gött . me like   jag tro att vi ska grilla i morgon och lite annat sånt och sen ska vi ju kola på timbakto! :)

vad ska ni göra i morgon då ?


   

Av julia lundberg - 5 juni 2012 17:00

hej!

idag så har jag så har jag varit i skolan och haft lite halvtråkiga lektioner ! när jag kom hem så hade mina två storebröder komit och hälsat på och då var även min ena storebrors tjej Carro med och min andra storebrors doter Nicki med så det var roligt . Idag skulle jag igentligen ha tränat men det blev inte så för det blev ändrat på träningen och så , imorgon så ska jag amalia tobias och kenny åka och kolla på Timbakto (stavning)! det ska bli helt awesome :D


men här kommer även dagens tränings tips och dagens låt :D


träningstips : man ska inte införta tobak när man tränar för det blir plus minus noll , inte heller dråger .


dagens-låt :flytta på dig länk :  http://www.youtube.com/watch?v=xyKd2Y_Ivxw

  härig bild <3   


Av julia lundberg - 4 juni 2012 21:06

.-.

Måndag 4 juni 20:45

Dina favorti kläder? Bild?

 



.-.

Måndag 4 juni 20:43

Favorit årstid?

 



Ylva

Måndag 4 juni 20:41

1. vad använder du för smink? 
2. Vem är din förebild inom bloggvärden?
3. vem är din förebild i allmänhet? 
4. Vilka bloggar läser du? 
5. Hur ser din framtid ut om tio år?

 

Ewe

Måndag 4 juni 20:39

Hejsan cool blogg! Är det din naturliga hår färg?

 



Lenaa

Måndag 4 juni 19:01

Brukar du stå på händer?

 

svar nej inte så ofta faxtiskt :)

Greta

Måndag 4 juni 19:00

Vem är du egentligen?

 



Hihihihihi

Måndag 4 juni 19:00

Hej är du kär i någon?

 




nathalie

Måndag 4 juni 18:10

Hej!skulle vara jätte kul om du ville svara på mina frågor:) jag håller på med ett arbete och undrar om du gillar ballonger :D tack på förhand


1. Vad tycker du om ballonger?
2. Hur smäller du ballonger?
3. Smällt någon med rumpan?
4. Skulle du våga smälla med rumpan?(sitta på den)
5. Blåst någon tills den sprängts?
6. Skulle du våga blåsa ballong tills den smäller på flit?
7. Gillar du när det smäller?
8. Håller du för öronen?
9. Smällt många ballonger på en gång? hur många?
10. När smällde du en ballong senast och hur?
11. Har du kramat sönder någon ballong?
12. Varit med i någon ballong tävling?
13. Är du rädd för ballonger?(varför)
14. Skulle du kunna sova med massor av ballonger i din säng?

 
Tack för alla frågor och hoppas ni blev nöjda med svaren  
   jag och amalia på konfirmationen <3

Presentation


men hej vad kul att du kollar in mitt namn är julia och jag älskar att träna kampsport och vara med kompisar i denna bloggen kommer du läsa om mitt liv och även få en massa låt och tränings tips:D puss och hoppas ni gillar det :) stäl gärna frågor

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards