juliaalundbergg

Alla inlägg under juni 2012

Av julia lundberg - 20 juni 2012 08:45

nu ska vi äta frukost sen bär det av till Universeum :D jag tar bilder och uppdaterar när jag kommer hem så puss och kram så hörs vi sennare :) <3    




 

bild från gotland (Johans finger kom med ) :D

Av julia lundberg - 19 juni 2012 22:42

FAN VA BRA SVERIGE NU KOM VINSTEN , 2-0 MOT FRANKRIKE HELT UNDERBART JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FY FAN VAD JAG ÄR GLAD ETT MÅL FRÅN ZLATAN OCH ETT FRÅN LARSSON WOOOOOÅÅÅÅÅÅÅHHHHHOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAD GÖR VI NU KÖR VI :D:D:D:D:D:D:D 

SVERIGE VAN I FOTTBOLLEN NI SOM INTE FATA DET DOM VANNNNNNNNNN !!!!


NEJ JAG ÖVERDRIVER INTE FÖR SVERIGE VANNNNNNNNN !!!!!!! 


YYYYEEEEEAAAAAY     


NÅGON MER SOM ÄR GLAD??? !! <3 

Av julia lundberg - 19 juni 2012 21:45

 tränings tips : istället för att bara göra vanliga situps så kan man vrida sig varje gång man "sätter" sig upp så ger det en mer efektiv träning !!! :)


låt tips: fallskärm länk:http://www.youtube.com/watch?v=591v6QoPG_E 

 

onepice in my <3 :D

Av julia lundberg - 19 juni 2012 21:16

jag holler på med en ny blogg header just nu :D:D 

Av julia lundberg - 19 juni 2012 19:09

det blev att åka till slottskogen med familjen istället idag för mamma tyckte det eftersom hon och Johan har semester nu i en vecka så borde vi göra några saker med familjen . i slottskogen så kolla vi på olika djur som tex geter pingviner och sälar :D dom var jätte söta :) min lilla syster och bror red på ponnysar också sen så fikade vi med bullar och glas jag åt en dumle-glas sen så åt vi på en thai resturan det var mumsigt ;) imorgon värkar det som om vi ska till universeum (stavning) !!!   ikväll så tror jag att jag bara tar det lung för jag är ganska tröt :( men det värkar ju iallafall bli fint väder nu med mycket sol det blåser bara lite :((( :))))))) !!!


Bilder från slottskogen ! 

       

den lila geten/båken åt på mammas väska hahah ! :)

 

  ponny ridning <3

           pingviner <3        

   

sälar <3

   

hoppas ni gillar bildern a puss :D


Av julia lundberg - 18 juni 2012 22:15

kollar på vampiers sucks just nu så får fortsäta med det så puss så ses vi sen ;D <3 den är så rolig den kan bli man dör typ av skrat den rekomenderar jag stark allså !!!!!  (det blir ingen dagens tips om låt och träning idag :( )

men ha det bra så hörs vi mer i morgon då jag kanske ska va med cassie så hoppas på bra väder :D det är ju trots allt sommarlov !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


(dåliga bilder :( men lev med det )

   

gh

Av julia lundberg - 18 juni 2012 21:17

igår så sov jag ju oss amalia med några :D idag åkte jaakko hem :( men men life goes on hahahahaha men här är några bilder från idag och igår . puss dag . dagarna han har varit här har varit jätte roliga nu kommer det bli värsta tomt men aja . i morgon så ska jag kanske vara med Cassie och så måste jag snart börja träna igen asså det blev lite slappt men det när jaakko var här hehehe men nu så ska jag kolla på komedin av Twigilight fasten jag är jätte tröt eftersom vi gick och la oss kl 5 igår och vakna 11-12 idag :9 så puss igen <3

       

Av julia lundberg - 17 juni 2012 16:15

nu är jag antagligen hemma oss amalia och äter och kollar på film så ni får ha det bra så hörs vi sen puss och kram :D    hahahahhahahahahahhahah rolig smilis hihihi :DD

Presentation


men hej vad kul att du kollar in mitt namn är julia och jag älskar att träna kampsport och vara med kompisar i denna bloggen kommer du läsa om mitt liv och även få en massa låt och tränings tips:D puss och hoppas ni gillar det :) stäl gärna frågor

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards