juliaalundbergg

Alla inlägg under juli 2012

Av julia lundberg - 13 juli 2012 19:16

Föresten klarade mopped saken eller ja jag tror att alla klarar det ;-)haha
Men nu har jag ätit glsstårta och tacos och fåt presenter som kommer på bild sen :-D
Men nu kommer en bild på min mopped :-)

:-)

Av julia lundberg - 13 juli 2012 16:37

Ny mobil i present .
Blir en bild på 2 goa tjejor <3

Av julia lundberg - 13 juli 2012 11:06

hahah idag fyller jag år och det är fredagen den 13de haha ! jag har redan fåt typ 3 presenter i förtid och det är min mopped, moppedhjälm och mit moppedkörkort ! en så länge har jag fåt det och ett armband och en ben and jerry hehe men tar bilder på allt ikväll för det blir nog inte så mycket uppdatering idag :( 


kvart över 12 idag så ska jag köraupp med moppeden, jag tror inte på vidskepelse så mycket så det dpelar ingen roll om det är fredagen den 13de igentligen !


 


puss :*

Av julia lundberg - 12 juli 2012 19:03

jag fick en massa bilder på regnbågen så här är några ! :D


         

älskar denna bild :D

 

kolla vem som kom på besök jo fasters älskling lilla Nicki :D älskling <3


puss:*

Av julia lundberg - 12 juli 2012 18:41

vilket härligt sommar-regn det kom <3 helt underbart jag älskar sommar-regn så nu får jag gå ut och vänta på regnbågen eftersom det är sol och regn samtidigt :D ska försöka ta bild på den !

tog några bilder ute i regnet :D


        

solen skiner endå :D


puss:*

Av julia lundberg - 12 juli 2012 17:08

usch har pricis varit ute och jagat min hund som kom loss när hon var ute, hon är en son hund som rymer ganska ofta men håller sig ganska nära huset oss grannar och så eftersom vi har en massa granhus som har hundar ! men som tur var så fick vi tag på henne efter ca 10-15 minuter. Man blir lika orolig varje gång specielt på sommaren för det är så mycket folk och bilar men tindra är jätte snab måste jag säga men hon är oxå världens snällaste hund hon har aldrig bitit någon ! jag älskar henne så fruktansvärt mycket den stora busiga underbara söta hunden är en del av mitt liv <3 skulle aldrig kunna tänka mig ett bätre liv utan dig,aldrig .        =  elle något sånt hahaha 

mångar pussar till tindra !


     

Av julia lundberg - 12 juli 2012 11:36

hej och godmorgon !

idag så ska jag hjälpa pappa med saker så han hämtar mig sen tror jag . 

jag kollade ju på en film igår och vet ni vilken jag såg? jo bratz the movie otäcknad hahah, ni vet dom dockorna med stora huvuden läpppar och skor  ;) jag viste inte ens att den fanns med den va faxtist bra för när jag och cassie va små så kollade vi på dom filmerna hella tiden allså dom tecknade ! och så lekte vi med bratz dockor också haha det var en underbar tid måste jag säga så därför blev jag jätte glad när jag såg den, så jag måste vissa den för Cassie hon kommer säkert också bli glad :D



                                     



      



                                                           

                                                           ^^VS^^



                                             

                                                 


 



haha !


puss:*




Av julia lundberg - 11 juli 2012 22:31

nu ska jag kolla på film och sedan ska jag sova är faxtiskt ganska tröt :P

så hörs i mon ! :D


   

2 gamla bilder från mina första tävlingar typ 5-6 årsen :) hahah


puss:*

Presentation


men hej vad kul att du kollar in mitt namn är julia och jag älskar att träna kampsport och vara med kompisar i denna bloggen kommer du läsa om mitt liv och även få en massa låt och tränings tips:D puss och hoppas ni gillar det :) stäl gärna frågor

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards