juliaalundbergg

Alla inlägg under juli 2012

hej

Av julia lundberg - 11 juli 2012 18:41

ville bara säga hej, så hej !


föresten läser en kampsoprtstidning eller ja jag har läst den ! haha :)

 

Av julia lundberg - 11 juli 2012 13:49

hej !

jag bestämde mig för att hjälpa mamma att baka tjörnkakor (jätte goda bröd) och dom blev jätte goda mmmm...

det tog typ 2 timmar men det var det värt helt klart så jag hjälper pappai morgon istället ;=)


tycker ni att jag ska ha en frågestund igen ? :D


2 bilder från bakandet och 2 bilder från camen ! :)


 

     

ser dom goda ut? XP


puss:*

Av julia lundberg - 11 juli 2012 11:31


hej nu har jag vaknat och ätit frukost :) 

om en stund så ska jag åka till pappa och fixa lite grejer jag har lovat att hjälpa han med sen så vet jag inte riktigt får se men bloggar när jag kommer tillbaka från pappa :)


 

Nicki <3 

puss:*


Av julia lundberg - 10 juli 2012 20:20

 

okej jag ficken kommentar av en som heter jojon !

det stog typ vem tar hand om era djur när ni åker bort :)


svar: jag har 3 stora syskon som tar hand om dom när vi är borta eftersom de brukar vara jag mamma johan och mina två småsyskon som åker bort :D

tack för frågan !

puss:*

Av julia lundberg - 10 juli 2012 19:36

hej hej hej här är mina nya djur det är en guldhamstar som heter Sten och två fåglar som heter Hlken och Hello Kitty haha mina småsyskon fick välja på fåglarna ;)


   

dåliga bilder men deta är Sten iallafall :D 

 

hamster burarna den rosa är stens och den röda är rolands (ser ni roland när han kommer ut ur röret och sten som kollar upp hahah :) )

     

fåglarna den gröna är hulken och den vita är hello kitty !

det blev inte så bra bilder eftersom dom inte vill vara stila hahah !

puss :*

Av julia lundberg - 10 juli 2012 17:45

fata hur glad jag är när jag märker hur mn gamla dator funkar helt plötsligt och alla bilder är kvar så nu lovar jag att komma igång med bloggen igen :D 

idag så har jag och några i min familj varit pålite olika afärer i gbg :) och nu ska jag äta kattenGustavs favorit mat : lasange ! hahaha och igår gick jag sista kursen till mopedkortet och på fredag ska jag köraupp eller vad man säger och vet ni vad min körlärare sa ? jo så här: haha det kommer ju vara jätte mycket trafik på fredag och jag bara : oj men det går nog bra hahaha ! men men jag tror att jag klarar det bra !

på fredag fyller jag år ! yeeeay 

och på söndag så ska vi åka till skåne och göra någon grej som min mamma ville som typ har med något hon gjorde när hon var liten och så för min mamma är född i skåne och bodde där tills hon var typ 20 sen träfa hon min pappa så dom bode där ett tag så mina tre äldsta syskon är födda där och jag är född på tjörn om ni vill vetta ! hehe :), så vi stanar nog där i 5 dagar tror jag och vi ska nog tälta eller något liknande ;)

men nu ska jag äta så hörs sen !

     

föresten vi har 3 nya djur så kommer bilder på dom sen !

puss :*

Av julia lundberg - 6 juli 2012 12:12

godmorgon bloggen :)

idag så kanske jag ska va med sofie <3 men men just nu sitter jag i soffan och kollar på tv och e inne på datorn lite lagom chil så här en fredagsmorgon ! sofie slutar vid 3 eller halv 4 kommer inte riktigt ihåg men då skulle hon ringa mig så skulle vi bestäma något :*

hörs sen dåra !

 

en son (fin) dator har jag just nu hahah ;) som sakt bätre en inget !

puss

Av julia lundberg - 5 juli 2012 22:10

hmmmm min gamla dator gick ju isönder helt utan anledning så alla bilder och allt annat på datorn är helt borta fan va sur jag blev när jag märkte det !så just nu så har jag en gamal dator som min pappa har haft, haha den suger typ men det är bätre en ingenting hehe !

så det blir inga nya bilder på ett tag tror jag :(    men nu ska jag försöka börja blogga igen !

idag så har jag varit på mopedkurs och igår var jag med wilma, <3

imorgon ska jag nog vara med sofie efter hon har slutat sommarjobbet :) <3

 

får bli en sån här bild som finns på typ alla datorer hahah !

puss:)

Presentation


men hej vad kul att du kollar in mitt namn är julia och jag älskar att träna kampsport och vara med kompisar i denna bloggen kommer du läsa om mitt liv och även få en massa låt och tränings tips:D puss och hoppas ni gillar det :) stäl gärna frågor

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards